reklama

Klaun

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Bolo mi s tebou fajn.
Vždy si ma vedel potešiť,
pri každej príležitosti
si vedel povedať čosi,
čo ma rozosmialo.
Pripomínal si mi klauna.
Teraz, na Vianoce,
som si na teba spomenula.
Na stromčeku visí podobný:
čokoládový,
zabelený vo farebnom staniole.
Keď na neho hľadím
musím sa smiať.
Šnúrku má okolo krku…

(decembrový utorok 1991)

Ladislav Svršek

Ladislav Svršek

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obyvateľ planéty Zem, Vesmír Zoznam autorových rubrík:  Napísané vo veršochNeexistujúce poviedkyPotrava pre dravceStalo saSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu